طراحی سایت دفتر هواپیمایی

با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و ورود اینترنت به تمام کسب و کارها، طراحی سایت یکی از مهترین اولویت‌های پیشرفت کسب و کارها محسوب می‌گردد. برای شرکت‌های گردشگری و فروش بلیط و خدمات دیگری چون رزرو بلیط و …، طراحی سایت شرکت هواپیمایی، موجب راحتی استفاده عموم مردم و همچنین نیاز نداشتن به رفت و آمد و اتلاف وقت، جذب مشتری‌های بیشتر و سهولت در امر خرید و فروش خواهد شد و از عناصر مهم پیشرفت این کسب و کار به شمار می‌آید.

امروزه با افزایش و رونق گردشگری، سایت‌های متعددی در این زمینه راه‌اندازی شده‌اند، اما برای موفقیت در میان این تعدد و جذب مخاطبان بیشتر، بایستی‌که طراحی سایت آژانس هواپیمایی نیز به‌درستی صورت پذیرد و نحوه‌ی دسترسی به خدمات مختلف برای کاربران ساده باشد و تولید محتوای مستمر و مفید نیز در آن انجام شود. بنابراین یک سایت آژانس هواپیمایی باید اطلاعات کاملی از تمامی مناطق گردشگری تحت پوشش خود داشته باشد. راحتی استفاده در نشان دادن تورها، اطلاعات کامل در مورد هزینه بلیط و چگونگی رزرو بلیط، سفرهای هوایی و اطلاعاتی در مورد مقصد مورد نظر مسافر برخی از خصوصیات یک سایت کامل و بی‌نقص می‌باشد.

امکانات سایت های آژانس هواپیمایی

سایت ‌های آژانس هواپیمایی نیز به‌مانند بسیاری از مشاغل دیگر، با توجه به خاص بودن خدمات، باید قابلیت‌های مخصوص کلی را دارا باشند. در این بخش به‌طور خلاصه برخی از مواردی که باید در ساخت سایت آژانس هواپیمایی لحاظ شود را به‌طور خلاصه مرور می‌کنیم.

طراحی سایت هواپیمایی 2

سهولت دسترسی به خدمات و سرویس‌ها

داشتن تمامی خدمات لازم برای سایت دفتر هواپیمایی و چینش منظم آنها از مهمترین مواردی است که در طراحی سایت دفتر هواپیمایی، باید در نظر گرفت. خدمات اصلی مانند خرید بلیط و رزرو تور و هتل، باید به‌گونه‌ای دسته بندی شوند که شخصی که برای اولین بار وارد سایت شما می‌شود، سردرگم نشده و به راحتی اطلاعات خود را پیدا نماید همچنین از استفاده از سایت شما کاملا راضی باشد.

چند زبانه بودن سایت

در ویژگی چند زبانه بودن، طراحی سایت دفتر هواپیمایی ایران می‌تواند به گونه‌ای باشد که فقط از زبان فارسی پشتیبانی کند اما اگر طراحی سایت به شکل طراحی سایت دفتر هواپیمایی بین المللی باشد، در آن صورت تنها زبان فارسی کافی نیست، زیرا در غیر این صورت باید با مراجعه‌کنندگانی که از خارج کشور می‌خواهند وارد ایران شوند خداحافظی کنید. بنابراین داشتن حداقل زبان انگلیسی و اگر مراجعه‌کنندگان خارجی زیادی وجود داشت، داشتن زبان‌هایی مانند آلمانی، ایتالیایی و ترکی لازم است.

سهولت در ثبت سفارش‌ها

برای راحتی کار مشتریان سایت، شما لازم است برای سایت خود یک سیستم پرداخت آنلاین را در نظر بگیرید تا مشتریان نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند.

ارائه پیشنهادات جذاب

شما می‌توانید در صفحه اصلی و یا به اصطلاح خانه، پیشنهادات تور و سفرهای اختصاصی را به صورت زیبا و جذاب به بازدیدکنندگان ارائه دهید. همچنین امکان دسته‌بندی و خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران سایت را داشته باشید و هر از چندگاهی برای مشتریان خود کدهای تخفیف ارسال کنید و آنها را برای خرید مجدد ترغیب کنید.

داشتن راه‌های ارتباطی با دفتر آژانس

برای افزایش اعتماد مردم و همچنین پاسخ دادن سوالات مراجعه کنندگان، شما می‌توانید راه‌های ارتباطی را برای تماس با آژانس به مشتریان ارائه کنید. می‌توانید از ایمیل، شماره تماس، اپراتور، سیستم پیامک و همچنین فضای مجازی استفاده نمایید.

ریسپانسیو بودن یا قابلیت نمایش صحیح سایت در گوشی موبایل

ممکن است تعداد زیادی از مراجعه کنندگان به سایت شما از تلفن همراه استفاده کنند، بنابراین شما باید سایتی را طراحی و سفارش دهید که آیکون‌ها و نمایشگرها را به شکلی طراحی نماید که به هم نریخته و موجب آزار بازدیدکنندگان نشود.

سفارش طراحی سایت دفتر هواپیمایی

جهت سفارش طراحی وبسایت دفتر هواپیمایی می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

طراحی سایت هواپیمایی 3

طراحی سایت آژانس هوایی

همانطور که به آن اشاره کردیم ساخت سایت آژانس هواپیمایی یکی از اولویت‌های این عرصه می‌باشد و یک آژانس هواپیمایی که سایتی نداشته باشد، در دنیای امروز به سرعت از دور خارج می‌گردد.

در این وب‌سایت‌ها به دلیل داشتن بخشی به نام بلاگ، مراجعه‌کنندگان می‌توانند دسترسی راحتی به منابع اطلاعات گردشگری و فرهنگی داشته باشند. در این بخش می‌توان قسمتی به عنوان نظرات و خاطرات قرار داد که مسافران اطلاعات و خاطرات و مزایای آن تور یا مکان گردشگری را بنویسند و مراجعه‌کنندگان بتوانند راحت‌تر تور خود را انتخاب کنند.

با گذاشتن عکس‌های جذاب و زیبا از هتل‌ها، مکان‌ها تاریخی و گردشگری و همچنین چینش و تنظیم و طراحی زیبای سایت، می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید. داشتن خدمات فروش و پشتیبانی آنلاین 24 ساعته از دیگر مزیت‌هایی است که می‌توانید بر روی سایت خود اعمال کنید و از آن برای جذب مشتری استفاده نمایید. می‌توان وب‌سایت یک کسب و کار را به ویترین آن تشبیه کرد؛ پس هرچه سایتی زیباتر و پرکاربردتر بسازید، ویترین بهتری خواهید داشت درنتیجه توجه مراجعه‌کنندگان بیشتری نیز جلب خواهید کرد.

سایت هواپیمایی

هزینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی

قیمت طراحی سایت آژانس هواپیمایی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هرکدام روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند. برای نمونه اگر سایتی را که می‌خواهید طراحی کنید، دارای کدنویسی و طراحی UI و UX اختصاصی باشد هزینه زیادی را باید برای این کار کنار بگذارید زیرا کاری زمان‌بر است. تعداد صفحات سایت هم بر قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارد. با افزایش تعداد صفحات، هزینه نیز افزایش می‌یابد.

کارهای گرافیکی اختصاصی بر قیمت نهایی طراحی سایت تاثیر بسیار زیادی دارند ولی در عین حال باعث زیبایی بیشتر سایت می‌شوند که تاثیر بسزایی بر روی درآمدتان می‌گذارند. از دیگر کارهای مهم طراحی سایت، سئو یا بهینه‌سازی آن سایت در موتورهای جستجو و در صدر آنها گوگل است که تخصص ویژه‌ای می‌خواهد و به همین دلیل هزینه بالایی دارد. طراحی سایت دفتر هواپیمایی باید به گونه‌ای باشد که تمامی امکانات لازم را در اختیار بازدیدکننده قرار دهد و همچنین استفاده از آن امکانات آسان بوده و باعث سردرگمی نشود.

سفارش طراحی سایت دفتر هواپیمایی

برای سفارش طراحی سایت دفتر هواپیمایی در ایران باید تمامی موارد ذکر شده را مدنظر قرار دهید و هر چقدر سایت شما امکانات بیشتری داشته باشد، دسترسی به امکانات ساده‌تر باشد، تصاویر جامع‌تر و باکیفیت‌تر در آن استفاده شده باشد و شامل مطالب به‌روزتری باشد، بازخورد بهتری هم خواهد داشت.

برای این منظور سعی کنید با افراد و شرکت‌هایی که تجربه‌ی کافی در این زمینه دارند، مراجعه نمایید و با درنظر گرفتن امکانات سایت‌های رقیب، خدمات مدنظر خود را به‌طور کاملا واضح برای طراح سایت خود شرح دهید، تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

طراحی سایت با مجموعه مهرگان

در این مقاله درباره طراحی سایت دفتر هواپیمایی با شما عزیزان صحبت کردیم. برای بهتر دیده شدن کسب‌وکارتان باید در زمینه طراحی سایت و تولید محتواهای مرتبط پیشرفت کنید زیرا امروزه تعداد کثیری از مردم قبل از انجام هر کاری، ابتدا موضوع مورد نظر را در گوگل سرچ می‌کنند تا تمامی اطلاعات لازم را به دست آورند و بتوانند با بهترین شرکت همکاری نمایند. با طراحی و تولید محتواهای مرتبط می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را به شدت افزایش دهید. چنان‌چه قصد طراحی سایت دفتر هواپیمایی در تهران را دارید، کافی است با همکاران ما در مجموعه مهرگان تماس حاصل کنید.

2 Comments

  1. پوریا عدالتی گفت:

    من یه سایت دفتر هواپیمایی دارم و الان به مشکل خرده و سایت بالا نمیاد،شما سایت هایی به این صورت رو قبول میکنید؟ هزینش چجوری هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *